Ikke uten tilsyn!

Jeg hadde planene klare for i dag, jeg skulle jo egentlig organisere ting på hobbyrommet. Men du vet, jeg fikk litt julestemning i går da jeg holdte på med kransen at det fristet mer med andre ting i dag. Adventsfatet! Så jeg snudde om på rekkefølgen av ukens todolist (som jeg enda ikke har skrevet) og gikk løs på dette fatet. Det er jo tross alt ikke lenge igjen til første søndagen så like greit å få det gjort.

Så da fant jeg frem dette fatet, jada litt støv på det, men det forsvant da jeg vasket det bort. Så var det bare å begynne å fylle det og som i går så er dette veldig alright å gjøre.

Småhjertene, mosen, de små nøttene og kanelstengene fant jeg på Plantasjen. Jeg tenkte å stjele litt mose fra steinene borti stien her, men det var så tynt lag der. Men 3 for 2 var det der inne så da er det jo greit. En ting som er veldig viktig når man har så mye tørkede småting rundt levende lys er brannsikkerhet. Så disse lysene skal ikke brenne uten tilsyn!

christmas-bear-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg