Som om det var i går

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en LAANG og utrolig koselig lunsj, det trengte jeg, i dag følte jeg at jeg levde litt ekstra. Tenk at det er over 1 år siden forrige gang og når vi satt sammen i dag så føltes det som om at det var i går. Jeg har jo så klart sett dem siden forrige lunsj, men vi har ikke møttes sånn på lenge. Vi spiste nede ved farris bad og jeg bestilte en cæsar salat, en pepsi max og en iskaffe, nam nam!

Vi møttes litt over 11 og ble sittende i 3,5 time, tiden flyr virkelig i godt selskap, det er ihvertfall sikkert. Nå så har jeg planlagt å legge inn en liten powernap på sofaen, er så trøtt at jeg tror rett og slett ikke jeg klarer å holde meg våken frem til kvelden, var jo tross alt oppe litt over fem i dag. Da syns jeg det er helt greit å ta fem minutter på øye faktisk. Det ble ingen kjekt-å-ha butikk i dag, men det kommer flere dager. Null stress!

Håper dagen din gir deg glede slik som min dag har gjort

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg