Vel, da var det bare å henge seg på da

Vel, da er badet så å si klart til riving og det er vel bare noen få timer siden jeg skrev om dette. Ting skjer fort her i gården til tider skjønner dere så nå har jeg vel tatt siste dusjen på det badet før det er borte. Vel, godt det finnes et bad nede også da så det skal nok gå bra. Vi satt å tegnet og planla vårens planer da han spurte når jeg var klar for at han satte i gang på badet. Bare å begynne det sa jeg og jammen meg forsvant han inn dit og var jammen meg i gang. Vel, da var det bare å henge seg på da. Selv om at jeg vet at det er lenge til dette står ferdig så er det noe godt med å vite at det endelig er i gang ihvertfall. 

 

Liker dere å gjøre ting selv hjemme? Planlegge ting og utføre det selv? Da snakker jeg om de tingene som er lovlig å gjøre selv.

 

Jeg for min del måtte jo tømme skuffer og skap og flytte alt av dusjting ned til badet nede. Det blir faktisk veldig rart å rive dette da det faktisk er mamma som har gjort alt dette helt selv. Men, det er det nest siste rommet i huset her som ikke har blitt pusset opp av oss siden vi flyttet hit så det skal bli så godt å få det større og nytt. Kjøkkenet var nytt her i 2010, det er fint som det er, men vi vil åpne det opp inn mot stua å få inn en stor øy. Dette skal skje en eller annen gang når badet er helt ferdig og IKKE før det. I 2019 la jeg ut dette drømmekjøkkenet og det er noe i den duren jeg kunne tenkt meg, men vi får se når den tid kommer.  

Nå er det Farmen Kjendis, eller ER det i dag tro?

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

15 kommentarer
    1. Hihi..jammen så kjekt at du har en som er ivrig, da.. 😉
      Jeg leier jo bare her jeg bor, men liker å gjøre litt der jeg kan.. Som før jul, da jeg tapetsere den ene veggen her. Veldig gøy 😊
      Ha en nydeligvakker kveld videre ❤️

      1. Ja han har bare ventet på et grønt lys fra meg på det badet og det har liggi ganske langt inne å setter igang for min del. Deilig å ha 2 funksjonable bad med 5 stk i hus. Men, nå var det bare å kjøre på.❤

        Ja så moro, tapetsering har jeg faktisk aldri gjort. Men sikkert gøy å mestre 😍

        Takk det samme til deg ❤

    2. Bad er litt av et prosjekt, bra dere har et til. En gang vi bygget nytt bad, måtte vi dusje på et guffent vaskerom, i ev vask he he. Masse lykke til 😍

    3. Jeg er ikke så glad i forandringer, og det tar lang tid før jeg får meg til å endre noe her hjemme.
      Siste gangen var det faktisk badet som ble oppgradert, men det er flere pr siden nå 😉 Blir spennende å se hvordan det blir hos deg 😊

    4. Og så spennende!
      Så er dere i gang med badet 😀 Hos C er også badet neste trekk…ikke helt bestemt hvordan det skal ta form – slå ut en vegg eller ….
      Lykke til 😀

      1. Ja det blir moro å se hvordan romfølelsen blir, for her skal det også slås ut en vegg og en ny vegg er satt opp allerede. Spennende 🤗

        Takk og det samme til C (regner med du er med på prosessen)

    5. Ja jeg er med på prosessen! Vi sitter fortsatt og lurer på farge på vegger i stua… det er ikke enkelt… Det er slik kosearbeid å male hehehe jeg liker det! Så er det badet…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg