Fra kaos til drømmebad del 5

God morgen, så var jeg i gang med tanken om at klokka “egentlig er” igjen, en fast 2 ganger i året rutine. Så jeg vil jo si at jeg sov helt til klokka 07.30 i dag selv om den egentlig var 06.30. Ja, dere skjønner greia, klarer ikke helt å legge det fra meg de første dagene etter stilling av klokka. Uansett hva klokka er så skal jeg gi en liten oppdatering av fremgang på badet, for nå er vi endelig godt i gang med våtromsplatene.

 

Nå går det fort fremover og det er så sykt deilig å være ferdig med alt arbeidet som egentlig aldri kommer til å synes. Jeg trodde vel aldri at jeg skulle syns det var litt gøy med isolasjon, men der kommer perfeksjonisten i meg frem. Måling, skjæring og korrekt plassering ble gøy. Tror det var en her som er fornøyd med at jeg likte å gjøre det, for jeg vet han misliker det. Men, byggskum er no dritt uten hansker!  

 

Grunnarbeidet er vel egentlig det aller viktigste når det kommer til det meste, rørlegger og elektriker arbeide var utenfor vår kontroll, men ALT annet under overflaten er vi nå ferdig med og jeg er så takknemlig for arbeidsjernet Rune, han er RÅ!  

 

Dette er et prosjekt jeg virkelig har likt å jobbe med, kanskje litt fordi jeg har mestret det veldig godt også uten at R har vært her å veiledet meg. Så jeg har kunnet jobbe med noe oppbygging før disse platene på egenhånd når han har vært på jobb OG jeg har gjort det riktig til og med. Moro! I uken som kommer er det helt klart for varmekabler og avretting. Så dette går virkelig fremover og den følelsen av at vi har gjort det selv er…….. UTROLIG god! 

Ha en strålende søndag og TAKK for at DU følger meg 🥰

Fra kaos til drømmebad

Fra kaos til drømmebad del 2

Fra kaos til drømmebad del 3

Fra kaos til drømmebad del 4

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

14 kommentarer
    1. Wow..her går det virkelig unna, ja… så braaaa 😊
      Og yepp…å jobbe uten hansker er ikke bestandig like lurt..men jeg er sjøl av de som hater å bruke hansker om jeg ikke må, så jeg ville garantert ha sett ut noe ala det der, ja..hihi..
      Håper du får en flottersfin søndag, nå da ❤ Klemmerz fra nord

      1. Ja det gjør det virkelig🤗

        Hehe, hansker er no dritt, men hadde jeg visst at jeg burde det på denne jobben så hadde jeg gjort det hehe.

        Takk så mye ❤ Nyt dagen du også

    2. Enda klokka er bare 6 i kroppen, føles det som den er stilt andre veien 😁 Sikkert fordi det ble litt sent I går kveld 😄
      Så godt det må være på kommet så langt 😀
      Bra jobba! 🥰

      1. Hehe, ja man skal venne seg til mye her i verden. Når klokka stilles blir jeg helt f%%¤¤ i hodet et par dager hehe.

        Ja det er så deilig, nå er den verste jobben gjort (tror jeg). Flisinga blir nok utfordrende også.🥰

        Takk!

    3. Jeg får si som de andre, wow her går det unna for unna 😊
      Her i heimen er det stort sett bare digitale klokker, så jeg slipper å huske på stille om… Jeg har i grunnen ikke merket noe særlig på kroppen at klokka ble snudd, men jeg sov lenger enn jeg pleier i dag…

      1. NÅ er vi ferdige med mye, nå er det klart til kabler og støp phuuuuu!!! Hakke vært mye søndagsmodus fra dette huset i dag. Håper ikke naboene hater oss nå😱

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg