Livet som blogger

En gang fortalte jeg om den aller første gangen jeg drakk alkohol, jeg skrev også om hvordan ingen kunne bestemme over meg i den perioden jeg var singel og festet ved minste anledning. Jeg åpnet meg om om min angst og jeg har fortalt at jeg har drittdager innimellom. Når det blir pusset opp her, så gleder jeg meg til å dele det med dere og når jeg får et helt nytt rom på bare 2 dager så er gleden litt større når jeg kan dele min glede.

 

Livet som blogger er sånn, det er ihvertfall slik det har blitt, man deler og man deler kanskje mer enn en som ikke blogger kan skjønne. Men, det er helt greit, blogging er ikke for alle, akkurat som kanskje det du driver med til daglig ikke er for meg. Vi kan jo ikke alle holde på med akkurat det samme, vi er jo forskjellige alle sammen. 

 

Jeg har fortalt ting jeg er stolt over, ting som engasjerer meg, ting jeg er flau over og historier til ettertanke. Noen ganger har jeg vært litt for ærlig og andre ganger egentlig ganske overfladisk. Lister om det ene og det andre og fremsnakk av andre bloggere. Innimellom slår jeg til med litt humor også og andre ganger opplevelser som har satt spor. Forhold og helt vanlige hverdagslige sysler.  Spørsmål og svar kommer innimellom også.

Poenget mitt er at jeg elsker dette, jeg liker å dele, jeg liker at dere leser og dette gir meg glede i hverdagen ❤

Ha en fin kveld kjære kjære dere 🙏

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

16 kommentarer
    1. Glede i hverdagen trenger vi alle. Det er nok forskjellig hva som løser ut den, men er det ikke det som er spennende ? Det som kanskje trigger nye tanker og ideer hos en selv, men som andre er opphavet til ?

      Livet er så omskiftelig, selv er jeg i allefall takknemlig over å kunne hente inspirasjon, trøst i gjenkjennelse og mye mer fra dem som velger å dele ❤️. Viktigst er at den som deler er komfortabel med å gjøre det 🤗.

      1. Ja man gjør det, det er viktig. JO, det er spennende 🤗 Det er det som motiverer at noen kan ta nytte av et og annet innlegg. Jeg deler ikke noe annet enn hva jeg kan stå for, de vanskeligste innleggene tenker jeg godt over før jeg deler (kanskje ikke så mye lenger nå) men vil være sikker.❤❤

    2. Er så skjønt enig – man må vel kanskje være blogger for å forstå fullt ut..men likevel er det nok mange av bloggerene som IKKE vil dele så veldig mye personlig – og jeg tenker at det er heilt ok, det også =)

    3. Enig, er man blogger så må man dele av seg selv. Bilder, ord eller tanker ..
      Man må være ekte og være den man er og stå for det! Og også viktig å være hyggelig med andre bloggere, det er våre kolleger og ikke motstandere! Flott innlegg. Men som du sier folk som ikke blogger selv, skjønner ikke helt dette! Men for meg er dette en stor del av livet mitt. Må jeg velge mellom jobb og blogg så velger jeg blogg (selv om det er liten. inntekt, hehe). Men plutselig en dag så kan man tjene noen kroner også, hvis man ønsker eller det er helt nødt tenker jeg.

      1. Ja det har virkelig blitt endel av hverdagen, det er som en jobb, det tar mange timer pr dag og drive, men jeg trives med det og det gjør jo du også ❤ Ja man må dele, men opp til hver og en hvor mye og i hvilken dybde man vil dele. Jeg begynte forsiktig, men nå føler jeg at jeg skriver akkurat det jeg føler for hver dag 😊

        Ja, man må svare på kommentarer, det er viktig syns jeg. Man blir fort lei av å engasjere seg om man blir ignorert ❤

        DU er flink med kommunikasjon med bloggere, det skal du ha

    4. Sånn er livet som blogger! Noen av oss deler mye, andre lite! Det er en type terapi for meg å skrive – selvom jeg antagelig er en av de mest private og tilbakeholdne! De aller fleste rundt meg syns blogg er teit – men samma det, jeg storkoser meg ! Klemmer <3

    5. Takk for alt du deler i bloggen din ❤️ Selv er jeg egentlig ganske “privat” og ingen kjenner meg 100 %. Men gjennom bloggingen har jeg faktisk blitt mer åpen og gir mer av meg selv.

      1. ❤ Det er helt ok å være privat, det er faktisk MYE jeg holder privat også. Men ting og tanker som gjelder meg og bare meg er jeg åpen om. Deler KUN det jeg er komfortabel med 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg